środa, 4 czerwca 2014

Jedno WOW za nami, kolejne przed nami.

24/05/2014 w Park Hotel Bydgoszcz odbyło się pierwsze Wow, które było tak cudowne, że nie możemy nie przygotować kolejnej odsłony.

Pierwszeństwo mają osoby, które wywiązały się ze wszystkich ustaleń, tzn. napisały relację do niedzieli, 1.06. oraz zamieściły logo i zdjęcia wszystkich prezentów przekazanych przez Sponsorów.

Jeszcze dziś dostaniecie emaile z większą ilością bliższych informacji. W wypadku wolnych miejsc pojawi się stosowna informacja na zasadzie kto pierwszy się zgłosi i uiści składkę, ten przyjedzie.

To chyba wszystko.

Kolejne WOW już 04/10/2014 w Park Hotel Bydgoszcz.

11 komentarzy:

  1. To znaczy, ze osoby, które nie były na Pierwszym Wow nie mają szans? Szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy, że na pewno zostanie kilka miejsc, bo już teraz o tym wiemy. Jeżeli się dosyć szybko zorientujesz, to na pewno spotkamy się w październiku ;)

      Usuń
    2. Zdecydowanie jest to niesprawiedliwe działanie. Zrobi się Wam kółko wzajemnej adoracji w które nikogo nie wpuścicie. Szkoda że osoby "z zewnątrz" maja mniejsze szanse.

      Usuń
    3. Nie jest tak, że wciąż będą te same osoby, bo zawsze komuś nie pasuje.
      Po co mam wymyślać, skoro i tak te osoby, które poznałam miałyby pierwszeństwo, więc lepiej, że napisałam to wprost.

      Usuń
    4. Fajnie jakby decydowała kolejność zgłoszeń :) Ale może się uda :)

      Usuń
  2. Za mnie można się zgłaszać :-) gdyż nie mam szansy w październiku dojazdu do Bydgoszczy :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chce się zgłosić, choć na pierwszym spotkaniu nie byłam...

    OdpowiedzUsuń